Piata loď

Identita a logotyp slovenského filmu režisérky Ivety Grófovej, na motívy rovnomennej knihy Moniky Kompaníkovej. Detskí hrdinovia si v rámci reality vytvoria vlastný svet s vlastnými pravidlami. Motív hrdinky a jej vlasov tak vytvára ilúziu ponoru do iného sveta. Modrá štruktúrová farebnosť symbolizuje morské hlbočiny, ružová detskú naivitu protagonistov. Vytvorené boli plagáty, citylighty, inzeráty, rôzne bannery, pohľadnice, fotosteny, skladacie letáky, vizitky, packshoty, DVDčka.

DSC_2161
DSC_2099
IMG_0371
DSC_2061

Súčasťou premiéry filmu bola reedícia pôvodnej knižnej predlohy, ktorá sa stala najlepšou knihou roka 2010. Grafika obálky tak vychádza z vizuánej identity filmu. Rozbalovací prebal používal morské štruktúry od Joanny Kožuch. Soundtrack sa dodával spolu s filmovým DVD, samostatne sa však vkladal aj do knižky, do veľkých uší rozbalovacieho prebalu. Z dôvodu lepšej rozpoznateľnosti s filmom sa na knihu použila marketingová šerpa, ktorú si čitateľ môže odstrániť a nerušene užívať čistotu knižnej verzie.

DSC_2067
DSC_2070
DSC_2065
DSC_2078
DSC_2092
DSC_2063

Plagát v kompaktnom formáte letáku mal z druhej strany návod na poskladanie papierovej loďky. Tie sa použili na pustenie po vode v rámci charitatívnej akcie.

piata lod
PIATA LOĎ
2017
Klient Hulapa Film
Písmo Normatica
Promo foto © Nora & Jakub Čaprnka

Zaujalo? Spojme sa cez mm@zelenaluka.sk