Piata loď
Identita a logotyp slovenského filmu režisérky Ivety Grófovej, na motívy rovnomennej knihy Moniky Kompaníkovej. Detskí hrdinovia si v rámci reality vytvoria vlastný svet s vlastnými pravidlami. Motív hrdinky a jej vlasov tak vytvára ilúziu ponoru do iného sveta. Modrá štruktúrová farebnosť symbolizuje morské hlbočiny, ružová detskú naivitu protagonistov. Vytvorené boli plagáty, citylighty, inzeráty, rôzne bannery, pohľadnice, fotosteny, skladacie letáky, vizitky, packshoty, DVDčka.
Súčasťou premiéry filmu bola reedícia pôvodnej knižnej predlohy, ktorá sa stala najlepšou knihou roka 2010. Grafika obálky tak vychádza z vizuánej identity filmu. Rozbalovací prebal používal morské štruktúry od Joanny Kožuch. Soundtrack sa dodával spolu s filmovým DVD, samostatne sa však vkladal aj do knižky, do veľkých uší rozbalovacieho prebalu. Z dôvodu lepšej rozpoznateľnosti s filmom sa na knihu použila marketingová šerpa, ktorú si čitateľ môže odstrániť a nerušene užívať čistotu knižnej verzie.
Plagát v kompaktnom formáte letáku mal z druhej strany návod na poskladanie papierovej loďky. Tie sa použili na pustenie po vode v rámci charitatívnej akcie.
Iné projekty
Technické siete Bratislavaidentita
Nová dráma 2022identita
Úrad na ochranu oznamovateľovidentita
Divadelné storočiedivadlo
Giraffe Bakeryeditorial
Slovak Danceeditorial
Green Dramadivadlo
Nová dráma 2019festival
Bábky na medzikniha
Toddler Punkhudba
Cvernovkakultúra
Mlsná Emmaidentita
Zaujalo? Spojme sa cez mm@zelenaluka.sk